får väl se om man pallar denna kategorin också


sådär ja, nu ska man försöka följa upp denna kategorin också..

Dagens Mat, en så länge.

Frukost- Jag är alltid vrål hungrig på morgonen och behöver då få i mig så mycket som möjlig, annars blir jag sjuk som mamma säger. Jag får typ feber och mår dåligt. Frukosten idag blev gröt med lite socker och kanel, tre mackor mörkt bröd med leverpastej och smörgåsgurka. Dricka till de blev två glas mjölk och kaffe med 3 sockerbitar i, och mjölk (viktigt!). Jag satsar på att äta en ordentlig frukost för att klara av ett träningspass och slippa känna att magen behöver mat. Sen håller sig frukosten i till lunchen och då är man inte lika hungrig. Så ät en rejäl frukost!
Lunch- Ojoj, jag nämnde att jag inte brukar vara hungrig efter jag ätit en rejäl frukost, och de stämmer faktiskt.. Men idag, herregud vet inte om jag vill säga detta.. Men vi fick hambugare och bröd och potatismos idag i skolan, och nej, jag tackade inte nej. Började med två hamburgare, sallad och dressing. Och efter de var jag mätt, men de lockande ändå med en till, så de fick de bli. Tre hamburgare till lunch.. Till de drack jag tre glas vatten :) okej, jag brukar inte vara hungrig efter frukosten, men idag blev jag sugen. Och de har gjort att jag inte alls känner suget efter någonting alls nu när jag kommit hem, så lunchen resulterade till att jag inte känner mig hungrig. Men de var ingen nyttig lunch, BÄTTRING!

det är vad jag ätit en sålänge. Senare blir de tacos och sen får vi se om de blir något mer.
alltså idag blev de 3mål mat och sen har jag käkat tre frukter.

Träning/gym
började värma upp genom att gå snabbt i ca 12 min. Kändes verkligen att jag behöver bygga på min kondition. Efter de ökade jag takten och började springa i ca 10 min.
Sen var de dags för styrkepasset.
Körde baksida lår i tre olika maskiner idag, och de tog verkligen. Körde de 3x10 per övning.
efter körde jag rumpa och insida lår, i den maskinen som ser helt knäpp ut. de var jobbigt..
sen blev de dags för kondition igen, och denna gången på crosstrainen. Där körde jag 15 min typ, och jävlar var jobbigt de var!! Men ska köra längre nästa fredag.
Sen kom jonathan och körde med mig och julia.
då körde vi mage, rygg, bänkpress och utfallssteg.

orkar inte berätta mer, men de var jobbigt.. hahaa
bättre beskrivning nästa gång.


Kommentarer
Postat av: e

harrejävlar de va ingen dålig frukost :D hahaha <3

2010-01-22 @ 18:05:26
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback