brun utan sol!

andra dagen på de nya året, härligt!
detta året känns som mitt år, med tanke på allt de roliga som ska ske!


mina knän värker som in i tusan! Har jobbar från 7.30-15.00 idag.
fanns inte så överdrivet mycket att göra, men de resulterade till att de blev mycket att göra på något konstigt vänster. Som jag alltid säger är de grymt jobbigt att gå upp så fruktansvärt tidigt som 05.30, men när jag väl är uppe, ätit lite och sen klätt på mig och har bara sminket kvar, ja då känns de bra! Väl på jobbet kan jag bara skatta mig lycklig, eftersom de finns så sjukt mycket snygga killar som kommer och käkar hos oss. Allvarligt, de går inte att se ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" när dessa killar dyker upp! Idag var jag även lite brun i ansiktet, jag kletade på brun utan sol igår i ansiktet, och de visade sig idag att jag lyckades få lite färg, underbart! Där försvann den likbleka färgen i ansiktet (ja, nästan så vit var jag) haha.
idag fick jag även besök av en gubbe som kände min mamma och pappa, jag kommer såklart inte ihåg namnet men han var väldigt rolig och hetsade mig som tusan. När han skulle köpa lite godis idag så sa han
gubben- tack så mycket :)
jag- inget att tacka för, de är ju du som ha pengarna ;)
gubben- ja det är de, men du vet inte hur mycket jag tog ;)
hahahahah, okej ni fattar såklart inte skämtet, men jag lovar! Hade ni varit där så hade ni börjat skratta lika mycket som jag och hans kompis gjorde, herregud asså!! :D haha

that was my day ;)
hur har eran dag varit?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback