björne

idag blev de iallafall stan med min lillasyster.
de var meningen att julia skulle köpa sina hunters, men när vi väl kom in på yoko yap ändrade hon sig då hon fick se ett par ur snygga stövlar med klack på, vet inte hur jag ska förklara dom, men jävlar va snygga dom var. Och priset var värt för skorna.
sedan var de meningen att vi skulle kila hem, för jag ska städa lite hemma idag eftersom jag får finbesök av världens bästa jossan idag, men då slank vi in på svea en snabbis och skulle kolla på en mössa, som sedan blev min. Var lite osäker på den eftersom jag tyckte jag såg ut som björne i björnes magasin, men jag får väl helt enkelt vänja mig, för mina vänner tyckte jag passade i den och även hon som jobbade i affären tyckte jag passade bra i den! så nu är den min :)

här är tre bilder :)
vad tycker ni? är jag jätte lik björne eller ? :P

kärlek.


Kommentarer
Postat av: Anonym

guud va söt du är i den!! :D haha sista bilden var ju to cute!

2010-01-07 @ 18:07:47
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback