äntligen över, men fan va sämst

inte nog med att man bangade paradise hotel igår för att vara helt säker på att de skulle lägga upp avsnittet från igår på tv6 hemsida.. jag var as taggad på att kolla på de efter jobbet idag (anledningen till att jag inte såg de igår) , men när man väl kommer in på hemsidan och läser att dom ska lägga upp de ikväll efter kvällens avsnitt, SÄMST! de som är bra är väl att dom visar två avsnitt varje måndag och tisdag, men annars är de sjukt dåligt.

idag var sista arbetsdagen under de här veckodagarna, ska jobba igen på lördag..
är inte så taggad på de, men ska sova ut imorgon och hämta krafterna.
ska bli riktigt skönt faktiskt, något jag längtat efter iallafall.

idag fick jag två smeknamn av två kunder.
första var en söt liten kanin, mycket sött sagt.
sen fick jag ett annat som heter papalina, nu tänker ni säkert, vafan är en papalina?
precis så tänkte iallafall jag, så jag var bara tvungen att fråga vad de var för något.
de var då, enligt honom en söt liten fisk som lever i medelhavet som man bara vill äta upp:) cuute!
så nu är jag kallad för papalina på jobbet, great!


min fina bästa vän josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback