you can't paint my heart!

godmorgon alla stollar ute i världen.
vilken härlig morgon ellerhur? Känns verkligen som om det är dags att ta fram vår kläderna och bara börja njuta av att sommaren är påväg. För visst är den påväg nu?

Jag la upp videoklippen på datorn, men ser nu att jag inte kommer att lägga upp dem på bloggen! Haha, aldrig i livet! Kanske lägger upp videoklippet med "sune", för de är lite roligt faktiskt, men idag blir de inga videoinlägg från mig! Vad händer annars idag? De är två dagar kvar till skolan börjar igen, jag måste bli klar med alla mina läxor på dessa två dagarna, det är de jag prioriterar först just nu faktiskt. Imorgon får de bli stan en snabbis, verkligen en snabbis. Måste köpa prestent till pappa som fyller år på måndag och sen ska jag höra om jag kan få byta min balklänning! huuh, lite att göra.

här är en bild från igår när vi skulle på begravning.
Vila i frid Sonja!

ska även lägga upp lite bilder på mig och min farfar som vi tog igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback