vilka kvällar!!

tack och adjö, nu blir de inget mer för mig.

Gårdagen var mer än lyckad, jäklar va kul de var.
Började dagen hemma hos Lina. De första hon säger när jag kommer är; Jonna jag behöver en återställare, ge mig en cider! Och där startade kvällen, wowowoho. Klockan 7 begav vi oss till lokalen där de väntades fest! Goa och glada bland 40 andra vänner. Sjung, dansade, skrattade och skålade. Tårta fick vi också! Redan här kändes kvällen perfekt. När de ryktas om att vi ska dra till karisma säger jag att vi drar till chez och förkrökar, men vi var ju och förkrökade och till crilles förvåning hörde han mig säga; de här är rena frukosten, vi drar och förkrökar.

tack för en grym kväll..
nu ska jag på lunch.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback