torsdag

idag känner jag mig ganska duktig och kan stryka två saker från min lista. Idag gjorde jag två prov, naturkunskap B och UF. Naturprovet kunde inte gå annat är bra, UF provet gick väl sådär.. Men har iallafall gjort det och det känns skönt.

nu har jag precis tryckt i mig lite god mat och har vilade innan de i 3 timmar. Jag var riktigt trött om jag ska vara ärlig. Var tänkt att jag skulle ut och springa idag men eftersom jag var såpass trött så var de ingen idé. Ska istället ta en långpromenad med Lina ikväll och snacka om allt mellan himmel och jord. Tänkt att jag ska plugga lite ikväll men tror nog bara att jag ska läsa lite i engelska boken.. Fredag och i helgen blir det verkligen plugg.. Kanske besöker stenungsund någon av dagarna också, men det vet man aldrig. Skolan är ju som sagt det viktigaste just nu eftersom studenten närmar sig och många skoldagar försvinner eftersom vi har sm i handboll typ.

nu ska jag, pappa och julia åka på ett möte för basketfestivalen som vi ska jobba på och har jobbat på i ett x antal år, jag LÄNGTAR!! (a)

puss och kram sweethearts.

p.s Jennifer hägg, jag lovar att skriva något mycket snällt om dig senare, hinner inte nu. Men du vet att jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback