torsdag

hej hej och sorry för en kass uppdatering igår.
blev för mycket för mig igår och jag var väldigt ledsen hela dagen, så tyckte inte det passade bra att sitta och blogga..

Igår var jag på möte med B-laget. Vi gick igenom hur mycket vi skulle träna osv under försäsongen. Det är tänkt att vi ska träna 2x2x2 pass i veckan. Alltså 2 handbollspass, 2 löppass och 2 gympass. Alltså 6 pass i veckan. Jag tycker det känns mycket, men när man kommer in i det så tror jag inte att det ska vara några problem. Jag har ännu inte heller bestämt mig hur jag vill göra med handbollen eftersom det känns som om jag bara skadar mig hela tiden och jag har ju fått ont i mitt andra knä. Men jag får se vad min sjukis säger idag.

nu ska jag faktiskt vila lite.
Tänker på dig mormor, fortsätt kämpa!!

Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Manuela

Synd att du inte är lika snygg som Kenza. Sanningen gör ont va? :-)

2010-04-29 @ 14:31:26
Postat av: majsan

Synd att Jonna är mycket snyggare än Kenza och förmodligen mycket mycket snyggare än dig med! Sanningen gör ont va? :-)

2010-04-29 @ 15:28:33
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback