tisdag

Hola coca cola.

Jag mår verkligen skit kasst idag, näsan bara rinner, flera hostattacker och ont lite överallt på kroppen. Känns tillochmed som om jag har feber. Jag håller nog helt enkelt på att bli riktigt förskyld.. Jag får nog också skylla mig lite själv eftersom jag sprungit runt halvnaken hela helgen, dumma jonna..

Idag var jag hos mamma och åt lite lunch, eftersom pappa säger att jag ska äta var tredje timme så ska jag göra det :) Fick en ny bh av mamma idag, en vit! Jätte fin, och hur skön som helst. Fick även nya örhängen som är formade som ett hjärta. Älskar dem örhängena. Men tyvärr tappade jag ju bort ett av dem när jag var ute och nu fick jag nya, och kommer alltid att ha på mig dem.

tycker det är jätte tråkigt att min andra kamera är sönder av något slag? De betyder att det inte alls blir några nya bilder här på bloggen. Men imorgon ska jag och pappa åka och höra med dem i affären som vi köpte den i, vad felet är med den? Åh, blir så trött på allt som går sönder.

ska kolla på smallville nu, och sen städa lite..
skriver sedan.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback