thursday and i love it


det kommer vara något som kallat bildtorka i min blogg just nu
Eftersom min skatt är på lagning och min rosa kamera är död och min svarta kamera är knasig.
men ska försöka använda den svarta lite oftare faktist.

idag är det torsdag och gissa om jag haft en bra dag en sålänge?
Imorse var det inte alls jobbigt att gå upp, tror de beror på att jag gick och la mig såpass tidigt. Men när jag väl var i skolan idag kändes det som om jag var död. Åkte osminkad till skolan och de kändes skönt, efter lektionen som slutade 12.00 åkte jag och mötte lina på gamlestads torget. Sedan åkte vi till Condeco och mötte upp Jossan där och sen satt vi där till 14.30. Snackade från allt mellan himmel och jord, och jag tror seriöst att killen som jobbar på condeco la i något i min smoothie för jag blev helt konstig och skrattade åt allt och åt mig själv. Haha. Jaja, hade hur mysigt som helst tills julia smsar; är på brunns nu, bussen går om 4min. Då var det bara för mig och lina att packa ihop allt, sa hejdå till Jossan och sprang ner till brunnsparken, hann precis med den! (tror att det är löpningen från igår som visade resultat ;) )

Nu ska jag börja med min läxa i pedagogisk ledarskap, slutuppgiften som skulle vart inne igår.. inte okej jonna.. Men tror inte den är så svår, ska dock vara på 5 sidor typ, men hallåå? de klarar jag lätt!

Dags att sätta igång.
puss och kram.

p.s satan va kallt det var idag :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback