take me, love me..

precis pluggat klart på naturprovet, känner mig riktigt duktig och kan nog hela provet! Ska läsa några sidor i min engelska bok också, sen får det räcka!

tog mig även tiden att kolla på anna anka! Haha, även hur illa folk och även jag tycker om henne så kan man inte låta bli att kolla på henne! som pappa sa, hon kan faktiskt vara lite rolig ibland, IBLAND!
Nu sitter jag och lyssnar på hög musik, pappa har åkte till jobbet, Julia är och gymmar och jag kör på musiken ikväll!

imorgon är en stressig dag typ. Har skola klockan 10- 14.30. Har två prov under dagen! sen är det bara att åka hem, äta något, läsa lite i boken och sen ska vi på möte. Så kanske sätter mig vid datan på kvällen och skriver lite på mina arbeten som jag ska försöka bli klar med under morgon dagen och fredagen!

nu ska jag kila.
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback