synd, attans!!

gick ju inte att ladda upp videoinlägget på datan :( !
Ska lova att lägga upp det imorgon på en annan dator. Typiskt!

Min kväll i sig är lite boring, har varit lite ledsen nu och är inte alls på humör för tillfället. Ibland vill man bara lägga sig under täcket och somna gråtandes. Jag känner lite så just nu, och vet inte riktigt varför jag är så nere och ledsen. Inte alls likt mig om jag själv får säga det. Men någon gång får denna dagen komma. Alla känslor kommer ur kroppen på en gång, de är jobbigt men får bara köra på!

ligger och kollar på anna anka med ett glas vatten! Imorgon vill jag ut och springa, får se hur de blir med de eftersom mina löparbyxor är borta! Men ska iallafall bli klar med allt i naturen så det är borta, ska in till stan och kolla in en ny balklänning.

aja, kanske skriver sedan! Hoppas ni har en bra kväll.


- om du var ett hav vore jag en våg om du var vidderna skulle jag va vinden, men jag skulle inte va någonting om du inte fanns.  love you mammi


Kommentarer
Postat av: Mamma

Efter regn kommer solsken!!!! Upp med hakan....

Älskar dig.

2010-04-10 @ 11:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback