söndag, och vad hände igår?



ohyes, godmorgon!
Hoppas allt är bra med alla idag!

vad som hände igår då..
Vi var hemma hos maja och förkrökade och firade våran nyblivna 19åring. Satt och tjötade, lyssnade på musik och åt massa gott! Efter det SPRANG vi till bussen som vi höll på att missa, tacka mig och sandra för våran superkondition som var dom första som kom fram till hållplatsen. Nu var vi påväg in till stan och skulle spendera kvällen på Parken. Vi gick dit och tog våran stämpel, flörtade lite med Christoffer, haha. Sen drog vi till Queen och forstatt med förkröket. Köpte in cider efter cider, vin efter vin (nu talar jag om vad ALLA köpte, och inte vad jag köpte, så ni inte tror att jag drack allt de.. för de gjorde jag inte!) , you name it. Kanske blev lite för mycket för vissa men åh vad kul vi hade. Jag hade en dörrvakt som var trevlig mot mig och sa att jag hade en vältränad kropp, vilken komplimang, han skulle fått spö! haha. Vi har jätte trevligt inne på queen och sms skickas till alla på min mobil listan typ, sorry! När vi skulle dra till Parken igen slapp jag betala garderoben, undra varför? haha. Gick till Parken, maja tog av sig klackarna och börjar springa efter de som är före oss. Jag och sandra kommer lite efter för vi snackar väldigt mycket, ser maja framför oss som springer lite roligt och ser väldigt vilsen ut. Väl inne på Parken tar jag och sandra oss in till dansgolvet, dansar loss och har super kul. Får ett sms av Markus som är på Queen och ett av Victor som också är på Queen.  Jag och sandra lämnar Parken och går tillbaka till Queen. Lite problem uppstår och sandra åker hem till Johan. Jag fryser och får en varm kram av markus och sedan går vi in. Tjejerna och killarna som är kvar på Parken har super kul, och jag får många sms om att jag ska komma tillbaka. När markus och hans kompis ska på efterfest sätter jag mig hos Victor och martin, sitter där ett tag. Går sedan till Järntorget där jag ska ta spårisen till marklandsgatan. Kommer fram till markland, ser att bussen inte kommer förrens om 15 min,känner mig ensam och skickar iväg lite sms. Hoppar på bussen, åker en hållplats och sedan är jag hemma. Går av bussen och hör någon skrika; JOOOOOOOONNA! vänder mig om och ser en liten blond tjej och svarar; LIIIIIINA! tar sällskap dom 20m och sedan skills vi åt. Jag går hem och sover, pappa är vaken och säger godnatt. Och idag är det söndag och jag mår kanon bra!

kort sammanfattning! :D hihi.
skriver om dagen sedan. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback