skön lirare

l.i.n.a gick nyss hem, hon är en go tjej och en lirare.
vi har suttit och pluggat hela kvällen, kollat på greys och sen snackat massa massa skit.
hon är underbar, och killar hon är singel! be om numret om ni är intresserade!

jag ska snart sova, för imorgon ska jag ställa klocka på halv 7.
jag ska gå upp då och vakna sen kommer lina till mig vid 9 och efter det tar vi en lååångpromenad i ruddalen, blir nog tillochmed att vi går slingan också. Innan promenaden ska jag inte äta någon frukost, för man går ner bra i vikt om man inte äter frukost innan men äter en rejäl frulle när man kommer hem. Så nu är mitt mål att gå ner i vikt, har ju en sak som jag ska göra nästa år, som inte är riktigt bestämt än men då måste jag ha en snygg kropp! :) woho, guess what!

jaja, nu är de natten, sängen, kudden och täcket som skriker mitt namn inne i mörkret, tror de är någon typ av saknad eller nått..

puss och kram, ses i en dröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback