sanningen gör ont..

Ja faktiskt, ibland gör sanningen ont ja.
men ibland undrar jag ifall jag någon gång har sagt att jag är snyggare än Kenza? Eller om jag ens har sagt att jag är snygg? En stor fråga som snart blir ett I-landsproblem! Men även om jag inte är snyggare än Kenza, vilket jag aldrig har påstått så är det inget som jag bryr mig om. Jag är mig själv, jag ser ut som jag gör om de nu är positivt eller negativt är inget jag heller lägger någon större energi på, that's me! Men kul att få höra att man inte ser förjävlig ut iallafall. Thanks!

Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

fin design!



Kolla in min smyckesaffär www.bambee.se där finns det bla handsmycken, axelsmycken mm+vårnyheter som det är introduktionspris på just nu

www.bambee.se

2010-04-30 @ 10:50:16
URL: http://typtilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback