påsklov= plugglov

idag börjar lovet kan man säga, nu ska man sitta och läsa i böckerna hela lovet.
Jag var ju lite slapp förra veckan och blev inte klar med naturen så den ska bli klar idag!

igår var jag och pappa och hyrde tre filmer, så olika, Crank och någon med brad pitt. Tre lyckade filmer och de blev film fram till 02.00 inatt. Ska lämna två filmer till mamma ikväll så hon också kan få se dem, kanske att jag kollar tillsammans med henne. Imorgon kommer min älskade lilla syster som jag har saknat jätte mycket. Äntligen kommer hon hem! Ska därför vara med henne hela dagen imorgon och ha lite syster snack med henne, love it. Köpt även en liten "present" till henne. Eller jag och julia fick varsin idag av farmor och farfar, säger inte vad de är än men fint ska de va! hihi. tack!

måste sätta igång med plugget nu, annars ligger jag inte bra till..
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback