onsdag, slitna jeans


Alannah Myles- black velvet
en av mina favorit låtar

Hej hej bloggen!
Kom precis från skolan, ännu en dag av tråkigheter. Nä men idag var det ju bara en lektion som varje onsdag. Men idag var det tänkt att vi skulle spela kubb på lektionen, men knoppen tyckte det var för kallt ute och tyckte därför att vi skulle spela spel i klassrummet. Det blev ett spel där vi var 6 lag och en i laget skulle förklara ett ord för lagkompisarna som skulle gissa. Inte ett favoritspel för mig eftersom jag rent ut sagt suger på att förklara ord. Men det var kul, många korkade och roliga kommentarer och att spela spel är ju bättre än att göra läxor, right?

Nu väntar jag in min syster och sedan ska vi åka till ÖHK-hallen och kolla på aspero-vittra som spelar två träningsmatcher idag, efter det ska jag på möta med B-laget. Så ser väl min dag ut idag.. Min farmor kommer hem från gällivare och henne ska jag också hälsa på. Jaja.

Skriver sedan.
puss och kram.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback