ONSDAG, men det här är inte okej asså!!

jag orkar inte vara förskyld! Det värsta är att det verkligen inte blir bättre heller, utan de blir bara jobbigare och jobbigare att andas, pluset på det är att jag har feber också. Vad är det som händer? Orkar inte ha en sån här period igen. Var ju ett års sen precis som när jag var som sjukast, orkar inte.. Får väl hoppas på att detta går över snart. Valde att lägga mig och vila förut och det gick knappt att vakna, kändes som om man var nersövd eller nått, precis så man känner när man vaknat efter en operation.

efter min enda lektion idag mellan 8.30-9.30 åkte en hostandes jonna in till stan och bokade tid för uppsättning till balen, naajs! Och sen åkte jag och mötte upp min farfar och pappa på centralstationen för att hämta upp farfar som kom från Gällivare. Vi åkte sedan och köpte varsin sallad som var hur go som helst.

när jag var i skolan fick jag även en engelska bok, en roman, som är på 365 sidor som jag ska läsa! Inte nog med det har jag två prov imorgon, UF och i naturkunskap b. Har även en redovisning i idrottspsykologi b på tisdag och har en sista läxa i naturkunskap b och massa annat skit. fan!

nu ska jag äta något, sen pluggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback