nu är det skärpning som gäller! inget gnäll, bara att köra!

imorgon ska de tränas asså!
Är ledig imorgon pga att vi har friluftsdag med skolan. Men eftesom jag var med i höstas och hade "stationer" för tvåorna och ettorna så är vi som gjorde det i höstas lediga imorgon. Så imorgon vid 10 tiden är jag på gymmet, hade tänkt köra ett ganska "hårt" pass, som säkert inte kommer bli av, men.. det är bra att ha en plan iallafall. Hade tänkt köra kondition i 1h och sen köra ben, mage, rumpa och rehab efteråt i ca 1h också. Tänker inte köra armar mer, efter i fredags då jag gymade med matte så har jag fått en sjuk träningsvärk i bröstmusklerna och i axlarna. Han körde ju slut på mig typ, kan verkligen inte röra mig!

idag tog jag och lina en promenad på 1h kanske? kändes rent ut sagt förjävligt att gå om jag ska vara ärlig, blev helt trött av att bara gå ner till ruddalen, illa. Menar, försäsong 1 börjar om en vecka! Skärpning nu fröken Bredén asså! Annars kommer det inte hända så mycket idag, ska försöka börja med idrottspsykolgi B läxan idag och sen kolla på film. Hoppas på att pappa köper Thaimat idag, för det är jag riktigt sugen på också!

nu ska jag kila, typ.
puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback