ni ska få lära känna mina bästa vänner

jag tycker att det är på tiden att ni ska få lära känna dem mest omtalade personerna i min blogg, mina närmaste och bästa vänner!!

Maja Strååt:
En person som är värd guld. Denna personen kan man uppfatta som en söt liten blyg tjej, men luras inte av de. De är ofta jag åker på stryk av henne och vi tillsammans brukar få våra såkallade dampanfall. Med maja har jag alltid roligt med och är alltid mig själv när jag är med henne. Hon är en av dem få som känner mig innan till och utan till. Vad jag läser i min dagbok som jag skrev när jag var 10 år så hade jag och maja satt datum på när vi blev bästa vänner, de var någon gång i januari 2001. Äkta vänskap rostar aldrig.

Josefine Bergqvist:
Denna underbara människa har varit min bästa vän i ca 1,5-2 år. Innan hon började på aspero (hon började senare än oss andra) kände jag bara till Jossan genom handbollen och hade henne som en stor konkurrent. När Jossan började på aspero lärde jag känna henne och hon kom snabbt in i mitt liv och är en nu en viktig person i mitt liv. Föralltid J.B, alltid alltid!

Lina Öhlander:
hahaha vart ska jag börja? Första gången jag träffade lina så satt jag i sandlådan och byggde ett sandslott! Mitt uppe i byggandet ser jag en liten intressant tjej gå förbi med sin far. Efter den dagen skulle vi bli nära vänner! 1-5 blev vi bra vänner men umgicks mycket med andra. i 6an- 7an blev vi ovänner som fan. De var krig mellan oss, på riktigt asså! Vi sa mycket fult till varandra, tryckte ner varandra så att både mådde skit efter skolan! Jag kallar denna perioden "Helvetet". I 8an mognade vi till och tog tag i vad som hade hänt och nu byggde vi ett starkt vänskapligt band som jag vet kommer hålla i sig hela livet. Hon har varit en person som funnits hos mig sen vi var4 eller 5 år. Förevigt äkta vänskap!

Julia Bredén:
Lillasyster lillasyster... Var ska jag börja.. När du föddes snodde du all min uppmärksamhet av alla andra, jag ville få tillbaka den uppmärksamheten och jag utnyttjade dig genom att ha dig i mitt knä hela tiden. Ingen fick komma nära dig.. Jag glömde av att det var uppmärksamheten jag ville ha och ville istället alltid ha dig för mig själv. Sittandes i mitt knä när farmor är och hälsar på och vill hålla i dig tar jag tag i farmors kind och nyper henne så hårt och markerar att detta är min lillasyster och ingen ska få hålla henne. Sen den dagen du kom hem från sjukhuset har du varit den viktigaste personen i mitt liv. Jag finns ALLTID hos dig och ingen får såra dig. Ett liv utan dig är otänktbart och jag tänker ofta på, tänk om du inte skulle finnas? Fäller alltid en tår och är glad att du finns. du är de bästa! ALDRIG UTAN MIN SYSTER!

Nathalie Lorentsson:
Ojoj, sen blöjan till pansionat? trots de som hände i höstas ska du veta att du alltid har en plats i mitt hjärta, de är inget man bara kan sudda ut. För vi har så sjukt mycket minnen tillsammans och fler kommer det att bli. Glöm aldrig att du är en del av mig!

Min mamma:
Den finaste, bästaste mamman i hela lvärlden. Kan skriva en hel bok av dig mamma! Du är min förebild och tack för allt mamma!

Sen har jag många många fler som betyder så sjukt mycket för mig, och bara för att ni inte står med så betyder inte det att jag inte älskar er!

Kommentarer
Postat av: Natta

blöjan på dagis - blöjan på gerdas äldreboende. älskar dig enormt mycket jonna bredén <3

2010-04-11 @ 22:53:07
Postat av: Lina

haha gud vad man skrattar när man tänker på våra år tillsammans, både underbart och dåligt. men det är väl vad äkta vänner kan gå igenom? älskar dig.

2010-04-12 @ 23:40:53
URL: http://ohlanderlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback