nalles stora äventyr



Nu har jag precis varit inne och duschat, har kollat på lite bilder på datan medans jag väntar på att håret ska blir torrt. Ikväll är jag och pappa bjudna på middag hos pappas vän Peter. Kommer även att träffa mina två vänner sen vi sprang runt i blöja. Längesen man träffade André och Pauline men de ska bli kul. Efter de om de inte blir för sent så ska jag bort till mamma en stund och hälsa på henne :)

Vet inte om jag orkar ta upp böckerna och plugga idag.. Ska ju vara hemma hos peter och Nina klockan 17.00 och innan dess ska man ju göra sig i ordning oså. Tror jag skippar läxböckerna fram till söndag och tar de lite lugnt nu. Ska in och kolla på "nalles stora äventyr" nu, haha!

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback