morgonkvisten på en onsdag



Oh godmorgon.
Känner mig ungefär lika trött som jag och julle är på denna bilden precis innan vi skulle klä av oss och hoppa i poolen. Japp, jag är trött. Sitter med naturboken framför mig och SKA bli klar med den sista frågan, och sen är natur A klar! Efter att jag är klar med natur A så ska jag plugga lite på Natur B provet och sedan möta maja och få en till läxa.

Idag är det mycket som händer, min morfar fyller 65 år, grattis! Min farmor och farfar åker till gällivare, jag ska ut och springa med Natasja klockan 18.00. Ja en del saker sker idag.

Ville bara skriva lite nu på morgonen, skriver igen lite senare när jag är klar med naturen!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback