miss blondie?


jag och faffi.

Nu kan ni kalla mig hur blond ni vill, men jag skäms som tusan.
Jag skulle skicka in mitt cv till ett ställe, råkade då skicka iväg det med fel mobilnummer, fick därför panik och var ju bara tvungen att skicka ett till med mitt nya nummer och skrev därför en förklaring till att i förra mailet var mitt nummer felaktigt och att jag har bifogat rätt cv i detta mail, skicka då iväg det och kom på precis då jag tryckt på "sänd" att jag hade glömt att bifoga de nya cv:t ännu en gång och skäms som bara den!! Haha. Skrev ett nytt mail och förklarade att jag bad om ursäkt och gav ut mitt nya nummer och de nya CV:t! HAHAHA! PINSAMT SOM BARA DEN!! hahaha.

jaja, alla gör vi väl våra misstag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback