måndag

tjena!
idag mår jag sådär, känns som om jag håller antingen på att bli jätte jätte jätte sjuk eller så håller jag bara på att bli lite sjuk. Är iallafall förskyld och det kliar i halsen ständigt, känner mig även trött och seg. Ja, ungefär såhär känner jag mig idag! Kanske är allergisk mot något nu när våren kommer, inte vet jag. Egentligen vill jag ut och springa ikväll, men vet inte om jag kommer orka det, men troligtvis gör jag ett försök.

sitter iallafall och äter lite glass, kollar på smallville och har läxan i pedagogisk ledarskap mitt framför mig. Kanske dags att börja jobba lite på den? Den ska ju iallafall vara på minst 8 sidor, buuhuu. Ska iallfall bli klar med den idag och senast imorgon!

tråkig min blogg är förresten.. inga nya bilder eller nått..
Får försöka lösa det på något sett!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback