måndag

godmorgon.
skönt att få sova ut lite efter helgen aktiviteter, men nu återstår en hel pluggdag eftersom det inte blev något plugg i helgen. Så idag är tanken att jag ska sitta och plugga fram till 18.00 ungefär och efter det får jag faktiskt ha en paus. Idag gäller det då att jag pluggar och inte fastnar framför facebook och bloggen. Har ju dock redan läst alla mina 20 bloggar som jag läser dagligen, så nu slipper jag läsa dem på några timmar iallafall! Ganska smart av mig va ;)?

jaja, de är väl bara till att börja.
Ska göra klart Annonsen i Praktisk marknadsföring, och sen läsa i engelska boken och sedan börja med redovisningen i idrottspsykologi b.

skriver sedan, om några timmar eller om en timma.
puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback