love in the midnight

godmorgon världen!
Igår träffade jag Lina runt 19.30, vi tog oss en lång promenad genom ruddalen och sen påvägen hem satt vi oss på berget och kollade ut över staden och havet. Väldigt mysigt och väldigt mycket sagt. Älskar kvällspromenader, tror de blir en promenad samma tid ikväll om jag inte sitter och pluggar. Efter promenaden igår gick jag hem till mamma och vi poppade popcorn och drack jucie och kollade på Djävulen bär prada! En av dem bästa filmerna tycker jag, verkligen! Sen var de natten för mig!

Nu har jag precis ätit frukost, klätt på mig och ska åka in till stan om en stund. Lilla julia ska följa med också. Lägger upp bilder från dagen sedan!

Måste kila nu.
puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback