jag är nära slutet!

naturkunskap naturkunskap naturkunskap.. tar de aldrig slut?
suttit här nu i ett x antal timmar, huuh. De enda jag har i huvudet just nu är upptäckterna av de nya världsbilderna, vem som kom de och vem som gjorde de och vem som dog de och de årtalet. Visst är de intressant men jag är lite trött på att läsa om Copernicus, Brahe, Kepler och Galilei. Målet idag är att bli klar med alla fyra uppgifterna (SISTA UPPGIFTERNA I NATUREN?) och just nu har jag 2 kvar. Morgondagens mål är att bli klar med Gruppens Effektivitet inom Idrottspsykologin, en av tre uppgifter som återstår. Sen tar jag en break under lördag och söndag och sen kör på som vanligt.

Sen återstår bara
- Idrottspsykologi prov+ redovisning (hatar redovisningar)
- Ledarskaps inlämning (på minst 5 sidor?)
- Naturkunskap b inlämningar  (3st)
- Matte B, bläääääää



Nu måste jag fortsätta om jag ska bli klar i någorlunda tid.
Puss och kram


Copernicus upptäckt av världsbilden om ni undrar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback