idag är det exakt 2 månader kvar tills jag fyller år!!

inte nog med att jag fyller år snart så är det ju faktiskt första april. En av dom roligaste dagarna på året enligt mig. Nu är klockan 12.03 och jag har redan hunnit lura 7 personer som har gått på allt som jag lurat dom med. I slutet av dagen ska jag berätta allt som jag lurats med, finns en del roliga saker, men tills dess ska jag fortsätta hitta mina offer att lura.

vad händer annars idag liksom? Julia är nog snart framme och möter våren i Prag och jag sitter hemma i sverige och njuter av de få solstrålar som kommer. Ska ta en promenad senare, jag ska plugga och jag ska luras! Mer än så blir de nog inte, imorgon är de ju dags att springa (om de inte regnar).

Men nu ska jag kila, skriver sedan.
Puss och kram, ingen har lyckats lura mig idag!

Kommentarer
Postat av: elin

Idag är det exakt två månader kvar till min student :D

2010-04-01 @ 16:58:10
URL: http://elinelfwering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback