harder better faster stonger

musik musik musik, tröttnar aldrig!!
Kom precis hem från en långpromenad, visade sig att jag var ledig idag pga av de olika grupperna för redovisningen i idrottspsykologi, och jag ska inte redovisa förrens v. 17 :) blev därför en promenad till torget, fick köpt en döskalle ring, mjaaauu. Ska snart in till stan och möta min syster och lämna in min kärlek, r.i.p. Får väl tillbaka den om 2 veckor eller nått, sålänge kommer jag ha något skräp..

Ikväll var de tänkt att gå ut och springa med Natasja, men julie ville att jag skulle kolla på hennes sista match som a-flicka mot mölndal, och självklart följer jag med henne. Imorgon däremot blir de löpträning, huuuh.


Jag på västerhed skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback