happy birthday dear johnny


grattis på 38 års dagen farbror!!
Hoppas du får en bra födelsedag!


Inatt hade jag en nattkompis, de var nämligen lina som kom till mig runt 00.20 inatt. Pappa jobbade natten och jag ville verkligen inte sova ensam, tur att jag har en så bra kompis! När lina kom så satt vi på musik, satt och tjötade och bara hade de bra! Runt 01.40 gick vi och käkade lite mat och efter det la vi oss i sängen. Där log vi och snackade engelska tills vi somnade! Vi behöver verkligen öva på engelska så det var riktigt kul! Lina åkte nyss in till stan för att möta Tyra och sen träna, jag väntar in min tjeckiska syster som kommer hem idag. Har saknat henne jätte jätte mycket, Men de är inget jag kommer att erkänna om hon frågar.

Idag, eller snart ska jag börja plugga. Blev inte så mycket plugg igår eftersom jag fick ett oväntat besök av miss lorentsson. Så nu är de bara för mig att sätta mig och bli klar någon gång. Att de kan ta sån tid med en så liten läxa..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback