Gucci krigen

Hej alla goa och glada!

idag blev dagen helt annorlunda än vad jag hade planerat. Dagens planer var egentligen att jag skulle lämnat ut mina CV:N på stan med natta, sen efter det skulle vi åka och träna på Sportlife och efter det var de att sätta sig med läxorna. Inget av de blev av idag för min mamma råkade glömma mina cv:n på jobbet igår, men de gjorde ingenting. Jag och natta tar denna dagen på fredag istället. Jag valde istället att sova ut idag och sen gick bort till mamma. Vi hämtade upp Julia sedan och åkte till Frölunda torg och tog en fika tillsammans med min morfar! Mysigt mysigt, blev mycket snack om handboll! Vidare sedan till bokia för att köpa varsin bok. Jag fick Gucci krigen av mamma och julia fick någon bok om någon sexförbrytare och mamma vet jag inte vad hon valde.

Nu sitter jag och väntar på mat, ska sedan sätta mig med Idrottspsykologi B läxan och en i ledarskap. Ikväll väntas "anna anka söker assistent".

Igår fick jag lite smycken av julia och julia visade lite kläder som hon hade köpt i tjeckien. Här kommer lite bilder på allt möjligt! have a nice day, skriver sedan.

Puss och kram!!


kommer bli en favorit!!


Julias rå snygga kläder!! :D

Smycken som jag fick!! JÄTTE FINA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback