go rumpa

turn the lights off.

kom precis hem från en go löprunda, lina bangade i sista minuten så jag gick ut själv och sprang! Hyfsat jobbigt idag faktiskt, vet inte varför men de kändes tungt! Fick iallafall gjort det idag så nu kan jag har bra samvete hela kvällen! får se om det kanske blir en joggingtur imorgon på morgonen om jag orkar..

imorgon är det party med goa brudar.
Vi ska vara hemma hos mig innan och jag ska nog överraska med lite jordgubbar och glass! :D åh vad gott, tror nog att dem är sugna på det, för det är iallafall jag! (hoppas dom har jordgubbar i affären) efter vi varit hos mig bär det av till stenungsund och vara med dem goa brudarna som finns där och sen väntas utgång. Tror de blir en grym kväll och vi kommer ha rå kul! :)

Puss och kram.

sommar 2008


britta och jag 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback