fredag, valborg

godmorgon sweethearts.

snacka om att jag sov grymt bra inatt. Drömde så bra drömmar att jag nästan inte trodde det var sant! Vaknade dock 05.30 av att det var så sjukt varmt inne på rummet så var såklart tvungen att öppna fönstert, well done miss jonna. Nu sitter jag här halvt påklädd, har datorn i knät och Vecko Revyn brevid mig och ska väl snart klä på mig resten av kläderna. Ska åka till skolan på en lektion och sen åker jag till min mormor som ligger på sahlgrenska.

så vad händer idag på valborg?
jag ska nog bara ta det lugnt med min kära vän Maja. Vi ska nog köpa massa gott, snacka och bara må bra. Senare åker vi till kärra för att kolla på minihandbolls natta som min syster ska medverka i. Kommer nog vara mycket folk där så det ska bli kul. Känner inte för att göra så mycket annat faktiskt..
vad ska ni göra ikväll? jag är nyfiken så berätta! :)

Lägger upp en outfit innan jag kilar.
puss och kram.



Jag och maja i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback