fredag, facerape

vet inte vad det är med mig just nu, kommit i en period där jag är trött, trött, tråkig och seg bara. Men men, sån är väl alla någon gång också?

Har iallafall varit på gymmet idag med min syster. Körde dock inte med henne, utan var med Mattias idag och gymmade. Efter vi hade kört lite så gick jag upp i hallen med Joe, vi lirade lite fotboll. Och jag var grym! :)

Nu sitter jag och pratar med Christian. Han kommer hit i sommar och då ska vi kolla partille cup tillsammans, ska bli riktigt kul faktiskt. Så alla bara vet så var det han som var inne på min facebook nyss och skrev skit om göteborg.. dumma dig!

nu ska jag duscha och sen äta något.
imorgon fyller min prinsessa år!

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback