första löprundan på 2 år

Nyss hemkommen från en as go löprunda. okej att vi inte sprang långt, men för att inte ha sprungit på 2 år så tycker jag att 3km räcker gott och väl. Jag blev riktigt förvånad att jag orkade springa och hålla samma tempo hela tiden (var 2,5-3m från lina hela tiden) och att även orka direkt efteråt att köra backträning. Tror att anledningen till att jag orkade var att jag sprang med två personer som verkligen peppar mig och tror på mig, lina och natasja. Kändes iallafall väldigt skönt och de blir nog en löprunda på fredag kväll igen, kanske kan få med mig min kära mor? Annars blir det med Lina igen.

Vilket fall som helst så tyckte jag att det var kul att känna svetten rinna ner och känna att man tar i in i slutet. Nu har jag iallafall fått känna på känslan att ge sig ut i slingan och köra, nu ska detta upprepas minst två gånger i veckan och sen får ni se upp alla ni som springer milen! HAH!

nu är det duschen, sen renskriva naturen och sen natten.
Underbart!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback