for those who are closest to my heart

en god vän sa till mig;
 "de är i den här åldern när vi blir äldre då man inser vilka som är ens riktiga vänner."
Mycket kloka ord!

Sitter här nu med en lillasyster som har fått tandställning där uppe idag och just nu ligger och sover brevid mig. Hon är så söt så, kolla bilden nedan. Inatt hörde jag julia snacka i sömnen, var därför tvungen att gå upp och kolla om hon verkligen snackade i sömnen. Ja de gjorde hon, och högt var de! Hon snackade något annat språk i flera minuter och helt plötsligt hörde jag; poolischh. Tror hon menade polen.. Hahaha. Och idag när jag berättade de för henne så skrattade hon ihjäl sig och bad mig filma de nästa gång!

nu ska jag vila min stackars rygg, har så fruktansvärt ont!
Puss och kram.

mammas flicka.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback