dagen efter, p.s långt inlägg

godmorgon, tänkte berätta om igår.

började med att mina kära vänner kom hem till mig och förfestade. Det var riktigt kul och musiken var hög. Gjorde oss i ordning, drack och var jättefina. Vi åt även pizza, jordgubbar och chips. Vi tog bussen in till stan och där ser jag ett parishjul. Någon sa då att det var hyddor i parishjulet, och korkad som jag är frågade jag; kan man bo där? Internt skämt, men kul var det. Gick in på toan på centralstationen och kissade, 4 brudar och tre satt och väntade på bussen. Bussen kom ca en kvart senare och väl på bussen börjar festen! Vissa drack mer än andra osv, men kul var det! Dock störande att ha en tant som sitter och glor på oss hela resan. Hoppar av på hållplatsen innan stenungsund centrum och går bort mot HK. När vi kom till Hk var de inte alls mycket folk och det kändes väldigt torrt, men klockan var ju bara runt 22.30 så det var ganska förstående. In på harrys istället och satt där, tog en drink, vin och en cider. Runt 23.30 var det fullt på både harrys och Hk. Massa folk... För vissa gick det bättre än andra, kyss x2 säger det dig något lina ;) träffade även vissa som det blev lite spänt emellan, men det ska jag lösa ikväll. Jag gifte mig med Tobbe, haha! (skämt)


jaja, hur kul som helst.
tack tjejer och killar som gjorde denna kvällen till en minnesvärd kväll.
nu ska jag ta hand om min lilla lina.

ps vi åt en aaaaaas go frulle idag! thihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback