alice cooper - posion



tudeluu.
sitter här med en kopp kaffe tillsammans med min lillasyster och min farfar. Våran farfar har bjudit ut mig och julia på Mykonoz ikväll för en middag. Det är en grekisk restaurang som har hur god mat som helst. Varje gång farmor är i gällivare och farfar är här hemma i göteborg så bjuder han alltid ut oss på middag. Vet inte om det beror på att han inte är så kunnig i köket eller att han känner sig ensam. Men det ska bli super mysigt som vanligt!

ikväll är dagen som alla längtat efter, det är tisdags kväll och ALLA bänkar sig framför tv för att se våra favoritprogram. Kvällen börjar redan klockan 20.00 med Dating in the dark, följd av Desperate Housewives klockan 21.00 och därefter kommer allas favorit Cougar Town! Åh älskar tisdagar! Det enda negativa är att jag börjar så tidigt på onsdagar att det nästan är försent att kolla på de sista programet, men skit samma!

Vilket är erat favorit program?

skriver innan vi drar och käkar @ mykonoz!


zigge, jag och issa.
linas 18års fest förra året.


Kommentarer
Postat av: Abby

Fin header!



Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

2010-04-27 @ 15:36:04
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback