aftermade

Tjenixen.

Skön dag idag, ellerhur? Älskar dessa dagar, man känner sig så mycket gladare! Var iallafall i skolan idag, hade UF tillsammans med maja. Till våran lättnad hade vi inte alls mycket kvar att göra där och de känns riktigt skönt! Efter det åkte vi till condeco och drack smoothie och efter ett tag gjorde Emma oss sällskap! Satt där ett tag och bara tjötade och skrattade, underbart! Vidare in till MQ för att köpa en present till pappa som fyller 40 idag! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA! Efter det var vi påväg ner till Telia affären, möter på Patrik och hans vänner och hälsar på dem oså, trevliga killar! In till Telia för att klaga på min mobil som plötsligt stänger av sig? Ska in och lämna in den imorgon och sen ser jag inte den på 2 veckor, buuuh.

Nu har jag precis duschat, ska sätta mig och plugga lite nu hade jag tänkt! Sedan blir de en kvällspromenad med lina, något vi har gjort till en daglig rutin! Men de behövs!!

Skriver sedan, måste börja med plugget!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback