vem kunde ana något annat?

Då var denna dagen slut.
nu är det ca 7 dagar kvar av höstlovet, och dom dagarna kommer jag ta vara på!


imorgon följer mamma med mig till sjukgymnasten, det kommer kännas skönt eftersom jag är nere i en väldigt deppig period när det handlar om träning. Så det känns som ett bra stöd att hon följer med mig! Är det ett hyfsat bra väder imorgon kommer vi att promenera till sjukgymnastiken, annars blir det bilen.. Efter sjukgymnasten så (om de är fint väder) skall vi promenera ner till Linnéstaden och kika runt i affärer. Men den affären vi är ute efter är en affär som säljer balklänningar.. Någon som vet någon affär i Linné där dom säljer balklänningar? Skulle vara till en stor hjälp för oss om någon visste de. Men annars får vi helt enkelt gå runt som turister och leta :) haha.
Skall ta lite bilder imorgon så ni får se våra låånga promenader imorgon också:) That sounds great!

Nu ska jag skicka i väg ett sms som jag gör varje gång det är dags att sova, till mina underbara vänner där de står hur mycket dom betyder osv. Det är en vardaglig syssla som jag fått för mig att göra. Tror att dessa ord stärker mina vänner, och jag vet att dom blir glada. och vem vill inte göra sina närmaste vänner glada? De vill jag iallafall! :)

Nu säger jag godnatt, för jag håller på att somna på tagentbordet! Men jag hoppas ni somnar gött och drömmer sött! (herregud, jag kan rimma!)

Kärlek!!

p.s jag hade VÄRLDENS bästa dröm inatt! hoho, hoppas jag drömmer något liknande!!



Kommentarer
Postat av: alice

hej hej:) allt bra idag?

2009-10-26 @ 08:46:50
URL: http://aliceellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback