vackra höstfärger

nu kom jag hem från en långpromenad med min pappa. Vi var ute och gick i ungefär en timma, och det kändes helt underbart. Man blir så mycket gladare och all stress släpps ur kroppen när man tagit en promenad. Att se alla dessa höstfärger kan inte göra en annat än glad och lugn. Visst kan hösten vara kall, blåsig och helt enkelt förjävlig, men sen finns de ju faktiskt sånna dagar som denna då det verkligen är underbart, och dessa dagarna tycker jag man ska ta väl hand om. De enda man behöver är att klä sig rätt och sen ge sig ut.

Runt tre tiden kommer pappa och hämtar mig, och sedan åker vi och kollar på Heid-Önnered i heidhallen! Nästan som en far&dotter dag känns de som, haha. Jag hoppas verkligen att heid ger önnered en match dom sent ska glömma, typ vinna! Det är alltid något speciellt med matcher mot önnered.

Nu ska jag ta tvätten, sen ikväll väntar körslaget med min mamma

kärlek

p.s tack pappa för en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback