tack underbara läsare, ni gjorde min dag!

- Måste bara få säga ; det var verkligen huuur roligt som helst att få så många kommentarer jag fick på det inlägget med min ring! Det uppskattas jätte mycket och gör det roligare att blogga! Jag lovar att gå in på era bloggar och lägga till er på bloglovin så fort jag orkar sitta länge vid datan. Tack så mycket, ni gjorde min dag!

Var och besökte de "nya" frölunda torg idag. Det var riktigt fräscht och snyggt. Dom hade flyttat en del affärer, typ som MQ och din sko. MQ hade två våningar, och det gjorde de hela mycket roligare. De ska även öppna Gina Tricot på frölunda, den 28 november tror jag det var? Då kommer dom få en ny stamkund, nämligen MIG! Är det bara jag som tycker att Gina har väldigt fina kläder? Även om det är många som köper kläder därifrån, så skiter jag i det, för jag tycker de har fina kläder, och de gör min garderob mycket snyggare!

Nu ska jag kolla på Love actually som går på tv3.
skriver ett godnatt inlägg innan jag ska sova.

kärlek


Kommentarer
Postat av: moa

hihi jo, den var jätte fin!:) TACK1!!!

2009-10-25 @ 23:53:23
URL: http://moasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback