tack för en underbar dag mamma!

kom precis hem från en heldag med min mamma.
vi började med ett besök hos sjukgymnasten där jag var i en timma. Kändes skönt att ha med mamma dit idag, det peppade mig ordentligt, tillskillnad från tidigare gånger när jag helt plötsligt kan ha börjat gråta.. Efter vårat besök där tog vi bilen ner till Linnéstaden och parkerade bilen. Fick ett samtal av lina; Gå till Johans högtidskläder och kolla. Vi tog en promenad dit och kollade på balklänningar. Herregud asså, så vackra!! Hittade två favoriter som jag inte kan förklara, men någon av dem blir de iallafall, och bild på en av dem klänningarna kommer senare. Man kände sig sååå stor och vuxen när man testade balklänningen. Sen tänkte man; nästa gång ett sånt här tillfälle kommer är när jag ska testa bröllopsklänning.. säger bara hjälp!
När klänningen var uttittad, gick vi till Mykonoz och åt grekiskt. En av mina favoritresturanger vill jag lova!
Sen satt vi oss i bilen och åkte mot frölunda torg för att shoppa lite. Vi fick med oss hem; Ett par stövlar- esprit, lila halsduk- MQ, stickad rosa kofta- MQ, färgglad sjal- MQ, ett svart & ett vitt linne- MQ. Ja det var väl de :)

psssst. När vi var inne på Åhlens passade jag på att gå ifrån mamma en stund, och gissa vad jag hittade? MAMMAS OCH PAPPAS julklapp! jag är så grym!!

bilder från dagen kommer upp imorgon!
nu ska jag och mamma lägga oss och kolla på en film vi hyrde; Allt för henne.

hoppas ni får en trevlig kväll.
Kärlek!!

Kommentarer
Postat av: Lowan♥

Haha jaa :D

Den sjunker nog snart igen men det är ändå kul när det händer :D

2009-10-26 @ 20:02:27
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: kamilla

jodå det är bra bara lite nervös inför imorn! sj då?:)



Tack så mkt det behövdes!

2009-10-26 @ 20:40:16
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: alice

svar: det är kanon:) ja verkligen! vad gör du?

2009-10-26 @ 21:35:26
URL: http://aliceellen.blogg.se/
Postat av: Lena

Vi (jag & Sofie) åt också på Mykonos idag...såå god mat!!

2009-10-26 @ 23:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback