snygg tejp, tack jag vet!

idag tejpade johanna mitt knä med en rosa vacker tejp.
nu hoppas jag att detta kan lindra smärtan i knät, annars vet jag inte vad jag gör!!

har vart tråkigt seg idag, fattar inte vad det är med mig? Brukar inte vara så här trött annars, går ju och lägger mig varje dag vid 10tiden. så jag vet faktiskt inte. Tror de har med skolan att göra, man känner sig lite stressad att man bara har ett år på sig att rätta till betygen osv. Har ännu inte beställt min studentmössa, väntar på att maja ska göra det så ska hon hjälpa mig med det efteråt :)

Rockmiddagen kommer bli av. Och innan dess ska jag köpa mig ett par LACK-tights och en cool t-shirt!! Jag ska vara riktigt rockig asså! Tycker det ska bli hur ball som helst. Dock har jag och lina inte bestämmt ännu vad vi ska käka, men vi kommer nog på något smarrigt!

Nu ska jag kila hem och läsa lite natur osv. sen kommer ju faktiskt svenska hollywood fruar som man inte får missa! Höhö..

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback