rock is the word

har dragit ihop några tjejer nu till middagen den 23 oktober.
och det finns bara ett ord för sånna som mig, JAG ÄR SÄMSTA PLANERAREN!
jag lyckas verkligen inte med någonting som jag försöker med, men nu jävlar ska jag göra det bästa!
Lina hjälper ju självklart mig eftersom det är vi två som ska hålla i denna middag.
och jag hoppas verkligen att alla brudarna kommer, för det kommer vara skadat roligt!
Temat kommer vara ROOOOCK, så jävla coolt vaa!
ROCK MY WORLD

nu är det natten, imorgon väntar tre träningspass, åh vad jag ser framemot det.
Kärlek!!

P.s ska kanske börja simma på måndagar istället för "handbollsträningen" som resulterar till ett till rehabprogram! Erkänn skoJ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback