regn & snö, fan ta friluftsdagar!

Jaaaaaaaaa, det är svin kallt ute.
Speciellt när man varit i skatås/härlanda tjärn som funktioner och fått stå och frysa från klockan 8-12.30. Jag skämtar inte nu, men mina fötter var typ is, och dom är fortfarande jätte kalla! Usssch. Jag hade klätt mig efter vädret "kallt" men inte har man turen på sin sida, vädret blev en blandning av regn och snö, snöö? fattar ni? SNÖÖ! Det är liksom mitten av oktober och det kom snö?, vilket fall som helst så var jag inte klädd till det vädret, och det var så fruktansvärt oskönt att bli så våt och kall! Var flera gånger påväg att dra upp till hållplatsen och åka hem! Som ni fattar, en väldig ovärd dag som jag tycker lärarna kunde ha ställt in pågrund av vädret!

ikväll blir det chips & cola och såklart idol!! (vet att jag ska vara nyttigt, men på fredagar får man unna sig!)

skriver sedan!
kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback