Promenad har blivit min vardag

kom nyss hem från min tredje promenad för dagen?
herregud asså, snacka om att man är träningssugen..
som vanligt var det skönt, denna gången var det med lina jag gick.
det är annorlunda att gå med någon och när man går själv.
När man går själv är man ute efter att rensa tankarna, gå snabbare och ja ni vet! När man går med en polare så blir det mycket snack, vilket kan vara väldigt bra! Idag var det väldigt mcyket snack, men de får bli en hemlis om vad vi snackade om ;) men som sagt, promenad har blivit en slags vardags rutin!

imorgon är det detta som står på schemat
- sjukgymnast
- gym
- skola
- promenad
- plugg


Nu ska jag kolla på ensam mamma söker och sedan blir de Freedomland.
kanske hinner ett inlägg senare, annars.. godnatt..

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback