outfit för ovanlighetens skull


skinnjacka- h&m
svart kofta- gina tricot
vit klänning med skärp- spanien
legging- typ lindex tror jag.
skor- din sko

"bästa vän halsband"- pearls for girls
örgängen- pearls för girls


dagen idag har vart rätt soft. Vi började med UF, där vi först hade ett möte om gruppens tider, det löse väl sig sådär, olika åsikter. Efter det satt jag och jacob oss vid datan och påbörjade våran aktivitetsplan för ett år framåt, hann inte bli klara med den, så får fortsätta nästa gång. Efter det var det bamba, satt och käkade och sen skulle vi ha prov i naturen, säger bara såhär; jag ångrar att jag inte la mer tid på att plugga, för hade jag pluggat hade det gått bättre.

Skall strax kila hem, mamma är ledig idag så tänker umgås med henne. Kanske ta ut henne på en promenad eller nått i den stilen. Har träning ikväll som jag överväger att gå på, jag blir bara ledsen och deprimerad av att sitta på sidan av planen och se att det går så bra för alla andra och för mig går det helt åt fel håll.. Så får se hur det blir med den grejen.

Ska försöka skärpa mig, måste börja lägga upp mer bilder. Men såhär är det att min "lilla" kamera suger just nu, tycker den är kass. Och den är lättast att ha med sig, men tråkigt att den tar så kassa bilder.. Sen har jag ju min "stora" kamera som jag tycker tar grymt fina bilder och kvaliten är grymt bra på dom bilder, men känner dock inte för att ha med den till skolan osv. sä här är anledningen till att de är så få bilder..

kärlek.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

du är sååå porrig

2009-10-15 @ 23:22:38
URL: http://jenniferrrrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback