monday morning!

göööödmööörgön!
riktigt pissväder som ni kanske ser att det är ute, det är inte okej!
jag hoppas det blir en omväxling senare, för då ska jag ta med min mamma ut på promenad, och då är det ju inte roligt att gå i regn.. hoppas att de blir någorlunda bättre!

Har precis käkat frukost, det var underbart! Var så fruktansvärt hungrig att jag nästan höll på att dö (okej, kanske inte så dramatisk, men nästan). Har redan satt på mig löparbyxor, tränings t-shirt och allt som har med träning att göra. Ska strax sätta på mig löparskorna också! Och nu tror ni säkert att jag ska ut och springa, inte sant? Men de ska jag dock inte, jag ska bara gå till bussen, sätta mig på bussen, gå av på J A Wettergrensgatan och sedan gå 50m till min sjukgymnast, mer en så blir de inte :) kan ju säga såhär, jag är inte ett dugg taggad på rehab idag, känner mig trött, för trött.. Hoppas de släpper sig..

efter rehaben får vi se vad klockan blir, kanske hinner hem innan jag ska till skolan. Det hoppas jag att jag hinner, för jag behöver byta ut löparbyxorna till mjukisbyxor, men om jag inte hinner så är inte de hela världen de heller. Jag tar de som de kommer helt enkelt!

Nu ska jag fylla vattenflaskan och bege mig till min sjukgymnast som börjar om 25 min!
hörs sedan!

kärlek.

bild från spanien, calella. Tagen av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback