knäont, trött och funderingar

Då var man hemma igen efter en lååååång promenad på minst 2,5 timma, huuuh.. Fattar ni då hur långt jag har gått, plus hur kallt det var i regnet? Men om sanningen ska komma fram så var det skönt att röra på sig. De tråkiga är att jag får så grymt ont i mitt knä, bara när jag går liksom? måste seriöst vara något fel på de..
När jag var ute och gick så var det mycket funderingar, och jag tänkte på när man ska flytta hemifrån, åka till ikea och köpa inredning till lägenheten osv. jag längtar faktiskt lite, men samtidigt är det lite skrämmande. Eller tycker ni inte de, kanske bara är jag som tycker det. Haha.

kärlek.

p.s bilder kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback